Labels

Saturday, June 15, 2013

Pasangan Kekasih Yang Berjantina Pelik


Pasangan kekasih ini kelihatan seperti mana-mana pasangan lain, namun sebenarnya mereka dilahirkan dengan jantina yang bertentangan. Pretty Katie Hill, 18, ​​menghabiskan masa 15 tahun pertama hidupnya sebagai Luke, anak kolonel Marin. Manakala teman lelakinya, Shiva Andrews, 16, dilahirkan sebagai seorang gadis yang dipanggil Emerald yang cemerlang dalam tarian balet dan pernah memenangi pertandingan kecantikan. Kedua-dua nya pernah bergelut dengan kekeliruan seksualiti mereka sehingga menjadi mangsa buli.


Katie selalu terasa seperti seorang gadis yang terperangkap di dalam badan seorang budak lelaki, begitu juga dengan Shiva. Mereka bertemu apabila kedua-dua mereka pergi ke tempat rawatan mengubah jantina di Tulsa, Oklahoma, dan serta-merta jatuh cinta.


Katie, yang kini mempunyai payu dara hasil pengambilan hormon wanita berkata: "Kami sempurna untuk satu sama lain kerana kita kedua-duanya mempunyai masalah yang sama ketika membesar." Pada awalnya, kedua-dua ibu bapa mereka masing-masing mempunyai masalah menerima keadaan anak-anak mereka namun kini teguh menyokong kehidupan mereka.




p/s : Gulp.. dunno what to say man..

No comments:

Post a Comment